Weergaven:
Vraagstelling: Hoe zet je Remote Assistance aan?

Onze Support heeft verschillende mogelijkheden om handhelds op afstand te kunnen beheren. één van deze mogelijkheden is doormiddel van de "Remote Assistance" applicatie.

1. Om uit de unTill app te gaan houd je de aan/uit knop ingedrukt. Druk op de knop "Exit Kiosk" rechts bovenin. De code is "1234".

 

2. Open op de "Remote Assistace" app.

 

3. Zet het vinkje "Unattend" aan. Wanneer deze aan staat staat het bolletje aan de rechterkant. Soms is het nodig om deze meerdere keren achter elkaar aan te zetten.

 

Druk op het rondje in de navigatie balk en open opnieuw de unTill app. De terminal is weer te gebruiken.

 
 
Support
Heb je nog ergens hulp bij nodig? Via ons support formulier op www.adnamics.nl/support, kun je gemakkelijk je wijzigingsverzoek of vraag indienen.
Kritieke situatie waardoor werken met de kassa niet mogelijk is? Bel support via 088 – 203 21 00. Adnamics is 24/7 bereikbaar.