Weergaven:
Probleemstelling: Handheld met een gebroken scherm laten repareren
 

Wanneer je een handheld met een gebroken scherm hebt kun je deze gemakkelijk ter reparatie aanbieden middels ons RMA formulier: www.adnamics.nl/rma

Na het invullen van dit formulier ontvang je een antwoordnummer waarmee je de terminal kosteloos naar ons kan opsturen.

Je dient jouw reparatie deugdelijk te verpakken. Adnamics kan niet aansprakelijk gesteld worden voor ontstane schade tijdens het vervoer.
Na ontvangst van jouw zending zal jouw apparatuur onderzocht worden en volgt normaliter reparatie en retourzending. 
Gerepareerde apparatuur wordt retour gezonden per DHL naar het adres welke je hebt ingevoerd in het RMA formulier.


Adyen Combi Terminals
Wanneer het gaat om een Adyen combi terminal loopt de RMA procedure via Adyen zelf. De terminal moet dan ook naar Adyen worden opgestuurd.
Klik hier voor meer informatie omtrent de RMA procedure van Adyen.

 
Support
Heb je nog ergens hulp bij nodig? Via ons support formulier op www.adnamics.nl/support, kun je gemakkelijk je wijzigingsverzoek of vraag indienen.
Kritieke situatie waardoor werken met de kassa niet mogelijk is? Bel support via 088 – 203 21 00. Adnamics is 24/7 bereikbaar.