Weergaven:
Foutmelding: EFT error: Transaction result unknown, please reprint ticket
 
Deze foutmelding ziet er als volgt uit: 
 
 

Wanneer je een Herstel EFT doet, geeft de terminal de foutmelding: ‘Failed to connect to terminal’.

Er staat waarschijnlijk een instelling verkeerd in unTill. Dit kunnen we controleren door de wifi te disconnecten.
    > Swipe de statusbalk van boven naar beneden, en klik het wifi symbool aan.
    > Ga terug naar de unTill App, en druk op de 3 streepjes rechtsboven.

 

In het instellingen menu navigeer je naar:
    > Settings
    > Configure CCV mAPI terminal
Zet de instellingen, zoals in de afbeelding hieronder. (Let op: unattendedOPI-NL, Dual socket en add notifications) Wanneer de instellingen overeenkomen, druk je op "Save".

 

Zet nu de wifi weer aan, door de statusbalk weer naar beneden te vegen en het Wifi symbool te selecteren. De terminal is vanaf nu weer te gebruiken.

 
 
Support
Heb je nog ergens hulp bij nodig? Via ons support formulier op www.adnamics.nl/support, kun je gemakkelijk je wijzigingsverzoek of vraag indienen.
Kritieke situatie waardoor werken met de kassa niet mogelijk is? Bel support via 088 – 203 21 00. Adnamics is 24/7 bereikbaar.