Weergaven:
Probleemstelling: De terminal geeft bij bijna alle betalingen direct kaart geweigerd aan.
 
Om uit te sluiten dat er iets niet goed gaat aan de kant van CCV, zijn er twee verschillende acties die we kunnen uitvoeren.

Actie 1: Uitvoeren van een Contact TMS

Om een Contact TMS uit te voeren, open je de Service app. Deze vind je tussen de verschillende apps, op je startscherm.

Klik op menu, en voer de volgende stappen uit:
    > Manager Menu
        - Wachtwoord: 99999
    > Functies
    > Terminal
    > Contact TMS  
De Terminal gaat nu zijn communicatie controleren, wanneer dit is gelukt komt er "VOLTOOID" in beeld te staan. Sluit het scherm af door op de "O" om de navigatiebalk te klikken.

 

Actie 2: Uitvoeren van een Contact Acquirer: 

Om een Contact Acquirer uit te voeren, open je de Service app. Deze vind je tussen de verschillende apps, op je startscherm.

Klik op menu, en voer de volgende stappen uit:
    > Manager Menu
        - Wachtwoord: 99999
    > Functies
    > C-TAP
    > Contact Acquirer

Er verschijnt een overzicht, met jouw verschillende transactieverwerkers. Selecteer de bovenste transactieverwerker, om de Contact Acquirer te laten lopen.
Na de sessie kom je automatisch terug in het scherm met de transactieverwerkers. Indien je meerdere transactieverwerkers hebt, selecteer je deze één voor één. 
Wanneer de Contact Acquirer voor alle transactieverwerkers is gelukt, sluit je het scherm af door op de "O" in de navigatiebalk te klikken.

Support
Heb je nog ergens hulp bij nodig? Via ons support formulier op www.adnamics.nl/support, kun je gemakkelijk je wijzigingsverzoek of vraag indienen.
Kritieke situatie waardoor werken met de kassa niet mogelijk is? Bel support via 088 – 203 21 00. Adnamics is 24/7 bereikbaar.