Weergaven:
Probleemstelling: Zojuist aangemaakte/aangepaste artikelen zijn nog niet zichtbaar in de kassa.

Wanneer je aanpassingen heb gedaan in de backoffice, kan het voorkomen dat deze nog deze nog niet direct zichtbaar zijn in de kassa. Hiervoor moeten we de unTill applicatie opnieuw opstarten.

1. Om unTill af te sluiten ga je naar het "manager menu" en druk je op de knop rechtsonder "Druk hier om uw pos af te sluiten".
    - Indien je een toetsenbord hebt, kan dit ook door toetsen "Alt" en "F4" tegelijk in te drukken.

 

2. De kassa is nu afgesloten en je zit in het startscherm van de computer. Druk 2 keer op de unTill app om de kassa opnieuw op te starten. Wanneer unTill opnieuw is gestart, zullen de gemaakte wijzigingen zichtbaar zijn.

 

Indien je meerdere kassa's hebt, dien je deze handeling op al je kassa's uit te voeren. Elke nacht tijdens de back-up gebeurd dit automatisch.

 
Support
Heb je nog ergens hulp bij nodig? Via ons support formulier op www.adnamics.nl/support, kun je gemakkelijk je wijzigingsverzoek of vraag indienen.
Kritieke situatie waardoor werken met de kassa niet mogelijk is? Bel support via 088 – 203 21 00. Adnamics is 24/7 bereikbaar.