Weergaven:
Vraagstelling: Hoe werken de basisrapporten in Webmanagement?
 

Basisrapporten zijn zowel rapporten die betrekking hebben tot de financiële administratie, maar ook rapporten die dienen om een controle uit te voeren op bijvoorbeeld geannuleerde artikelen of op artikelen waarover korting is verrekend. 
Veel van deze rapporten zijn middels selecties en filters aan te passen op basis van de gewenste informatie.

1. Om naar basisrapporten te gaan, navigeer je naar <Rapporten><Basis>. Aan de linkerkant verschijnt een lijst met alle beschikbare rapporten. 

 

2. Selecteer in de lijst aan de linkerkant, het gewenste rapport.  Stel de gewenste periode in van het rapport. Je kan een zelf aangegeven periode (kalender) instellen maar ook een vaste periode (bijvoorbeeld vorige maand, vorig kwartaal, lopende week etc.).
    - Bij sommige rapporten is het mogelijk om de resultaten te vergelijken met dezelfde resultaten van vorig jaar.
    - Wanneer je meerdere locaties in één Webmanagement-omgeving hanteert kan je het rapport hierop filteren.

 

3. Wanneer je de gewenste filters heb ingesteld, kun je met de knop "Open rapport" het gewenste rapport openen.
    - Show Like: Kies hier de gewenste weergave van het rapport. Het is mogelijk om deze in verschillende grafieken te tonen.
    - Dimensie: Kies een ander dimensie van het rapport. Het rapport zal na je keuze veranderen van indeling.
    - Volledig scherm: Open het rapport in een vergrote weergave.
    - Exporteer als XLS: Exporteer het rapport naar Excel document.

 
 
Kosteloze E-learnings
Om je kennis en kunde van unTill® op peil te houden, heeft Adnamics speciaal voor jou kosteloze E-learnings ter beschikking gesteld.
Maak hiervoor op https://www.adnamics.nl/e-learning eenvoudig een account aan.