Weergaven:
VRAAGSTELLING: Hoe pas je de rapporten van een rapportage mailing aan?
 

Vanuit unTill is het mogelijk om rapportages automatisch volgens een bepaalde planning te laten versturen. Denk bijvoorbeeld aan; dagelijks, wekelijks of maandelijks.
Indien dit bij jou nog niet ingesteld is, kunnen wij dit voor je instellen. Dit kun je aanvragen middels ons online supportaanvraagformulier.

Hierbij is het ook mogelijk om meerdere rapportages in één mail te ontvangen. Rapportages zullen standaard als bijlage worden meegestuurd.

1. Voor het verwijderen en/of toevoegen van rapporten aan de rapportage mailing navigeer je naar <Algemene data><Algemeen><Export>

 

2. Selecteer de "export" waar je de rapporten van wilt aanpassen

 

3. In de veldje "Bronnen" kun je de gewenste rapportages toevoegen en/of verwijderen. Dit kan middels het "groene plusje", of het "rode minnetje"


Rapport toevoegen:
Om een rapportage aan de mailing toe te voegen druk je op het "Plusje".

 

Druk op de drie puntjes in het veldje "Lay-out" om een rapport te selecteren. 

 

Selecteer het gewenste rapport en druk op "Ok" om het rapport toe te voegen. Deze verschijnt nu ook in de lijst bronnen. Druk nogmaals op "Ok" om alle wijzigingen te bevestigen.

 

Rapport verwijderen:
Selecteer in het veldje "Bronnen" het rapport die je uit de rapportage mailing wilt halen en druk op het "rode minnetje" om deze eruit te halen. 

 

Druk op "Ok" om alle wijzigingen te bevestigen.

 

Kosteloze E-learnings
Om je kennis en kunde van unTill® Webmanagement op peil te houden, heeft Adnamics speciaal voor jou kosteloze E-learnings ter beschikking gesteld. 
Maak hiervoor op https://www.adnamics.nl/e-learning eenvoudig een account aan.