Weergaven:
Probleemstelling: unTill app op Mitac handheld is niet beschikbaar
 

Het kan voorkomen dat de unTill app op de Mitac handheld is verdwenen. Mogelijk dat er een andere Android "gebruiker" actief is waarop de unTill app niet geïnstalleerd staat. 
Om dit uit te sluiten ga je naar het "Start" scherm van de handheld, en schuif je de bovenste statusbalk naar beneden.


Rechtboven verschijnt een klein rondje, met daarin een poppetje. Door hierop te klikken verschijnen de verschillende mogelijke gebruikers. 
Zorg ervoor dat deze op "Owner" staat.

 

Controleer of de unTill app weer beschikbaar is. Wanneer dit niet het geval is, is deze mogelijk verwijderd. Neem hiervoor contact op met onze supportafdeling.

 
Support
Heb je nog ergens hulp bij nodig? Via ons support formulier op www.adnamics.nl/support, kun je gemakkelijk je wijzigingsverzoek of vraag indienen.
Kritieke situatie waardoor werken met de kassa niet mogelijk is? Bel support via 088 – 203 21 00. Adnamics is 24/7 bereikbaar.