Weergaven:
Probleemstelling: Kassalade gaat niet meer open, er zit een printeromleiding in het systeem
 

De kassalade is aangesloten op de rekeningprinter. Indien een printer is omgeleid zal de printer geen “puls” meer afgeven aan de lade om te openen.


De reden van een kassalade die niet meer opent is veelal een omgeleide printer. Het ongedaan maken van een omleiding kan gemakkelijk via het printer scherm:

1. Selecteer het tabblad "Printers" in de bovenste balk op het start scherm.

 

2. Selecteer de omgeleide printer en druk op de knop "Ongedaan maken". 

 

De printeromleiding is er nu uit en de kassalade moet weer open gaan. Standaard is deze te openen met het unTill logo op het startscherm, of met de "Contant" knop in het betaalscherm.

 
Support
Heb je nog ergens hulp bij nodig? Via ons support formulier op www.adnamics.nl/support, kun je gemakkelijk je wijzigingsverzoek of vraag indienen.
Kritieke situatie waardoor werken met de kassa niet mogelijk is? Bel support via 088 – 203 21 00. Adnamics is 24/7 bereikbaar.