Weergaven:
Foutmelding: EFT error: You have unfinished transaction 'xxx', please finish it and try again
 

Deze foutmelding wordt weergegeven op het moment dat vorige betaling niet goed is afgesloten, en een zogenaamde time-out heeft gekregen. Hierdoor heeft unTill de betaling niet goed op kunnen ophalen.

Dit probleem is gemakkelijk te verhelpen, doormiddel van het uitvoeren van een "Herstel EFT". Deze functie zit op het startscherm van je kassa, zoals in de afbeelding weergegeven.
Wanneer deze functie bij jou (nog) niet beschikbaar is, kun je contact opnemen met de supportafdeling op 088-2032100.

 

Wanneer je op de knop "Laastste EFT" drukt, krijg je de mogelijkheid om een pin terminal te selecteren. Selecteer de terminal waarmee je deze foutmelding kreeg.
Druk op bevestig, de pinterminal is nu weer te gebruiken.

 
Support
Heb je nog ergens hulp bij nodig? Via ons support formulier op www.adnamics.nl/support, kun je gemakkelijk je wijzigingsverzoek of vraag indienen.
Kritieke situatie waardoor werken met de kassa niet mogelijk is? Bel support via 088 – 203 21 00. Adnamics is 24/7 bereikbaar.