Weergaven:
Probleemstelling: De CCV Combi terminal, geeft een verkeerde datum en tijd weer

Het kan voorkomen dat bij de wissel van de zomertijd/wintertijd de datum op de Verifone CCV terminal niet meer correct is. 
Om dit op te lossen kan je een contact TMS uitvoeren.

Om een Contact TMS uit te voeren, open je de Service app. Deze vind je tussen de verschillende apps, op je startscherm.

 

Klik op menu, en voer de volgende stappen uit:
    > Manager Menu
        - Wachtwoord: 99999
    > Functies
    > Terminal
    > Contact TMS  
Selecteer Contact TMS. De Terminal gaat nu zijn communicatie controleren, wanneer dit is gelukt komt er "VOLTOOID" in beeld te staan. Sluit het scherm af door op de "O" om de navigatiebalk te klikken.


 

Support
Heb je nog ergens hulp bij nodig? Via ons support formulier op www.adnamics.nl/support, kun je gemakkelijk je wijzigingsverzoek of vraag indienen.
Kritieke situatie waardoor werken met de kassa niet mogelijk is? Bel support via 088 – 203 21 00. Adnamics is 24/7 bereikbaar.