Weergaven:
Probleemstelling: Kassa start nier meer op/door

Wanneer de kassa niet opstart zijn er verschillende stappen die je kunt uitvoeren om de storing eventueel te verhelpen:

 

Controleren van de stroom
Controleer of alle stroomstekkers goed aangesloten zijn. Zowel aan de kassa kant, de stekker in het stopcontact en de adapter tussen de kassa en de stekker.
Op de adapter tussen de kassa en de stekker moet een groen lampje branden. Wanneer deze niet brandt is er hoog waarschijnlijk geen stroom. Controleer in dat geval het stopcontact en de stoppen in de meterkast.

 

Loskoppelen van kassa
Als zowel de bekabeling als de stroomtoevoer goed lijkt, kun je de kassa volledig afkoppelen. Haal de stroomkabel zowel uit de kassa als uit het stopcontact. Laat de bekabeling inclusief de adapter voor minimaal 20 minuten stil liggen. Op deze manier krijgen we de kassa en de adapter volledig spanningsloos. 
Sluit de bekabeling na 20 minuten weer aan op het stroomnetwerk en probeer de kassa weer op te starten.

Indien de kassa hierna nog steeds niet opstart, neem dan contact op met onze supportafdeling.

 
Support
Heb je nog ergens hulp bij nodig? Via ons support formulier kun je gemakkelijk je vraag of wijzigingsverzoek indienen.
Kritieke situatie waardoor werken met de kassa niet mogelijk is? Je unTill dealer is 24/7 bereikbaar voor storingen.