In veel gevallen is dit op te lossen door de kassa te herstarten. Het opnieuw opstarten van de de computer kan veel problemen vrijwel onmiddellijk oplossen.
1. Indien je een toetsenbord en muis heb aangesloten, druk je op het "Windows" logo op het toetsenbord. Klik op het aan/uit knopje links onderin het scherm en selecteer "Opnieuw opstarten".
2. Indien je geen toetsenbord en muis hebt, houdt je de aan/uit knop net zo lang ingedrukt totdat het scherm helemaal zwart is. Wacht een paar seconde en druk nogmaals op de aan/uit knop om de computer weer te starten.
Indien het opnieuw opstarten van het systeem niet heeft geholpen, kun je nog controleren of er een ander apparaat is die de besturing heeft overgenomen.
Haal alle externe randapparatuur als toetsenborden en muizen eruit. Indien ook dit niet heeft geholpen kun je contact opnemen met onze supportafdeling.
Heb je nog ergens hulp bij nodig? Via ons support formulier kun je gemakkelijk je vraag of wijzigingsverzoek indienen.
Kritieke situatie waardoor werken met de kassa niet mogelijk is? Je unTill dealer is 24/7 bereikbaar voor storingen.