Weergaven:
Vraagstelling: Hoe kan ik een rekening uit het verleden corrigeren?
 

Wegens ons keurmerk "Betrouwbaar kassasysteem" is het helaas niet mogelijk om een rekening van een andere dag terug te halen. Het corrigeren van rekeningen kan alleen op de dag zelf, indien de rekening niet met een gekoppelde pin is betaald.

Wel kun je een tegenboeking doen van dezelfde artikelen/bedrag. Bij jouw boekhouder dien je dan wel aan te geven dat je een tegenboeking hebt uitgevoerd. De boekhouder kan dit dan corrigeren.

1. Open een willekeurige tafel in de kassa. Druk op de min knop in het numerieke toetsenbord links onderin, selecteer een aantal en dan het artikel. Doe dit voor alle artikelen.
    - In dit voorbeeld boeken we 4 koffie en 2 appelgebak tegen.

 

2. Wanneer je alle artikelen van de originele rekening in de min hebt staan selecteer je de betaalwijze die er tegenover stond (Originele betaalwijze).

 

De rekening is nu tegen geboekt. Bij jullie boekhouder kun je aangeven dat jullie de tafel gecorrigeerd hebben.

 
Kosteloze E-learnings
Om je kennis en kunde van unTill® op peil te houden, heeft Adnamics speciaal voor jou kosteloze E-learnings ter beschikking gesteld. 
Maak hiervoor op https://www.adnamics.nl/e-learning eenvoudig een account aan.

Gerelateerde artikelen (1)