Weergaven:
Probleemstelling: Touchscreen van de kassa/keukenscherm doet het niet
 
Het kan voorkomen dat de touchscreen van jouw kassa/keukenscherm slecht reageert of helemaal niet meer reageert. Hierdoor kun je geen gerechten meer wegtikken, of tafels aanslaan. 

In veel gevallen is dit op te lossen door de kassa te herstarten. Het opnieuw opstarten van de de computer kan veel problemen vrijwel onmiddellijk oplossen. 
1. Indien je een toetsenbord en muis heb aangesloten, druk je op het "Windows" logo op het toetsenbord. Klik op het aan/uit knopje links onderin het scherm en selecteer "Opnieuw opstarten". 


2. Indien je geen toetsenbord en muis hebt, houdt je de aan/uit knop net zo lang ingedrukt totdat het scherm helemaal zwart is. Wacht een paar seconde en druk nogmaals op de aan/uit knop om de computer weer te starten.


Indien het opnieuw opstarten van het systeem niet heeft geholpen, kun je nog controleren of er een ander apparaat is die de besturing heeft overgenomen. 
Haal alle externe randapparatuur als toetsenborden en muizen eruit. Indien ook dit niet heeft geholpen kun je contact opnemen met onze supportafdeling. 

 
Support
Heb je nog ergens hulp bij nodig? Via ons support formulier op www.adnamics.nl/support, kun je gemakkelijk je wijzigingsverzoek of vraag indienen.
Kritieke situatie waardoor werken met de kassa niet mogelijk is? Bel support via 088 – 203 21 00. Adnamics is 24/7 bereikbaar.