Weergaven:
Vraagstelling: Hoe verplaats ik een artikel of bestelling naar een andere tafel?
 
In unTill is het mogelijk om een openstaande rekening van de ene naar de andere tafel te verplaatsen. Dit kan op 2 manieren: Het verplaatsen van een gehele openstaande rekening of het verplaatsen van een aantal artikelen naar een andere tafel.
 
Om een tafel te verplaatsen druk je eerst op de "Verplaats" knop op het startscherm van de kassa. Selecteer eerst de "vanaf tafel" en vervolgens de "naar tafel". In onderstaande voorbeeld verplaatsen we tafel 1 naar tafel 6.
 
 
Verplaatsen van de gehele bestelling
Er zal nu een bevestigingsscherm naar voren komen. Indien je de gehele rekening wilt verplaatsen druk je op de "Bevestig" knop. De gehele rekening is verplaatst van tafel 1 naar tafel 6.
 
 
Verplaatsen van één of meerdere artikelen
Er zal nu een bevestigingsscherm naar voren komen. Indien je één of meerdere artikelen wilt verplaatsen druk je op de knop "Artikel". 
 
Middels het numerieke toetsenbord links onderin het scherm selecteer je het aantal, aan de rechterkant van het scherm selecte je vervolgens het artikel dat je wilt verplaatsen. Eenmaal geselecteerd komen deze onder het kopje "Resultaat" te staan. Wanneer je alle gewenste artikelen hebt geselecteerd druk je op de "Bevestig" knop. In dit voorbeeld hebben we enkel 2 van de 5 "Cola Zero" verplaatst van tafel 1 naar tafel 6.
 
Support
Heb je nog ergens hulp bij nodig? Via ons support formulier kun je gemakkelijk je vraag of wijzigingsverzoek indienen.
Kritieke situatie waardoor werken met de kassa niet mogelijk is? Je unTill dealer is 24/7 bereikbaar voor storingen.