Vraagstelling: Hoe synchroniseer je nieuwe artikelen en prijzen tussen unTill en Jamezz?
Wanneer je artikelen in de backoffice van unTill heb aangepast, maar deze nog niet in Jamezz staan, moeten deze aanpassingen worden gesynchroniseerd.
1. In de Jamezz portal ga je naar het tabblad "Verkoopgebieden". Klik op het "potloodje" (Aanpassen) achter het verkoopgebied dat je wilt synchroniseren.
2. Ga naar het tabblad "Kassa Synchroniseren" en druk op de knop "Load or Sync Product Data". Jamezz haalt alle artikelen uit de kassa en past indien nodig deze aan in Jamezz.
3. Wanneer je alle artikelen onder elkaar ziet staan, zoals hieronder weergegeven, is de synchronisatie voltooid.
Kosteloze E-learnings
Om je kennis en vaardigheden in unTill® up-to-date te houden, bieden we je kosteloze E-learnings aan. Je kunt eenvoudig een account aanmaken door hier te klikken. Zo blijf je altijd op de hoogte!